نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

قمار بیانکونری برای فصل بعد

  • کد خبر: ۱۷۳۷۲۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
قمار بیانکونری برای فصل بعد
حذف از لیگ کنفرانس، برنامه یوونتوس برای رهایی از محرومیت است.

یوونتوس قصد حضور در لیگ کنفرانس اروپای فصل آینده را نخواهد داشت. این باشگاه با پذیرفتن اتهاماتش در جریان فساد مالی مدیران سابق، قرار بود دیگر هیچ مشکلی از بابت حضور در رقابت‌های اروپایی نداشته باشد. اما کابوس محرومیت، سایه از سر پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایتالیا برنداشته و در جدیدترین خبر‌ها آمده است که یوونتوس برای آنکه از خطر حذف از رقابت‌های اروپایی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ رهایی یابد، حاضر شده است محرومیت از رقابت‌های اروپایی را در فصل آینده بپذیرد. تورینی‌ها ترجیح می‌دهند اگر قرار بر محکومیت آن‌هاست، در همین فصل که قرار است با تیم‌های حاضر در لیگ کنفرانس اروپا رقابت کنند، محکوم شوند.

سهمیه غیرمنتظره برای فیورنتینا

با حذف بانوی پیر از لیگ کنفرانس، فیورنتینا در این تورنمنت حاضر خواهد شد و یوونتوس به مدت یک فصل، تنها به رقابت در تورنمنت‌های داخلی سری‌آ و جام حذفی ایتالیا بسنده خواهد کرد. یوونتوس تیمی نیست که حتی قهرمانی در لیگ کنفرانس هم هوادارانش را خرسند سازد و اگر قرار بر محرومیت از حضور در یک تورنمنت باشد، هواداران متعصب این تیم هم ترجیح می‌دهند در فصلی که شاید به عقیده برخی، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را ناجوانمردانه با سهمیه لیگ کنفرانس به‌خاطر کسر ۱۰ امتیاز از تیم در طول فصلی عجیب عوض کرد، از حضور در لیگ کنفرانس محروم شوند؛ نه از حضور در لیگ قهرمانان اروپا که امیدوارند فصل آینده بتوانند سهمیه حضور در آن را کسب کنند.

قمار بیانکونری

این روز‌ها یک خواب راحت هم از باشگاه یوونتوس دریغ شده است و تیمی که ۳۷ دوره سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و با ۹‌بار حضور در فینال مسابقات و تنها دوبار بالای سر بردن جام، یکی از ناکام‌ترین‌ها دراز نظر رسیدن به فینال بوده است، باید میان از دست دادن سهمیه اروپایی نقد این فصل یا سهمیه احتمالی، ولی باارزش‌تر فصل بعد یکی را انتخاب کند؛ اینکه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را فصل آینده کسب کند و با شوک حذف از رقابت‌های اروپایی مواجه شود یا همین فصل، این تنبیه را بپذیرد و خیالش از بابت آغاز فصل ۲۵-۲۰۲۴ تحت هر شرایطی راحت باشد.

بیانکونری در ۱۰ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا، جزء جدایی‌ناپذیر از جمع تیم‌های حاضر در این تورنمنت بوده است و فصل گذشته به تبع سقوط از دور گروهی به سطح لیگ اروپا، تا نیمه‌نهایی این مسابقات پیش رفت و درنهایت قافیه را به سویا باخت. حضور در لیگ کنفرانس و رقابت آسان با تیم‌های نه‌چندان سطح اول فوتبال در قاره، می‌توانست قهرمانی را به‌مراتب راحت‌تر از قهرمانی در لیگ اروپا به شاگردان الگری هدیه کند، اما مدیران باشگاه ترجیح داده‌اند از نظر سودآوری مالی و ارزش حضور در لیگ قهرمانان اروپا، روی سهمیه احتمالی که فصل آینده به‌دست خواهد آمد، قمار نکنند.

طوفان سهمیه‌های بادآورده در ایتالیا

یوونتوس فصل گذشته موفق شده بود پس از دست‌وپنجه نرم کردن با انواع‌واقسام شایعات، درنهایت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با عملکردش در زمین مسابقه به‌دست بیاورد، اما کسر ۱۰ امتیاز خارج از زمین از تیم الگری، سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب میلان کرد و یووه ناچار شد به حضور در لیگ کنفرانس رضایت دهد؛ تورنمنتی که فصل گذشته فیورنتینا در آن حضور داشت، به فینال رسید و درنهایت مغلوب وستهام شد و ظاهرا فصل آینده هم قرار است جایگزین یوونتوس در آن شود تا دوباره برای جبران شکست فصل گذشته و بازگرداندن جام به سرزمین چکمه تلاش کند.

سؤالی که پاسخش هواداران یوونتوس و فوتبال‌دوستان را نگران می‌کند، این است که با فرض کناره‌گیری یوونتوس از مسابقات لیگ کنفرانس فصل آینده با هدف تضمین کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴، اگر حکم محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی برای این تیم توسط یوفا بیش از یک دوره تنظیم شود، آن‌گاه چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ فراموش نکنید که خطر محرومیت پنج‌ساله از حضور در هرگونه رقابت اروپایی، هنوز هم یوونتوس را تهدید می‌کند و اتحادیه فوتبال اروپا به آزاردهنده‌ترین شکل ممکن، یوونتوس و هوادارانش را بلاتکلیف نگه داشته است. در این میان، پنهان‌کاری مدیران بیانکونری هم مزید بر علت شده است تا این‌گونه بلاتکلیفی، زجر تحملش بیشتر و بیشتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->